Filtre Filtre

Statii electrice de incarcare foarte rapida fast charge 101-150KW pentru masini hibride si electrice pentru parcari acoperite, centre comerciale sau hoteluri

[Contactați-ne pentru un preț]
Aceasta statie electrica de incarcare rapida 150kW DC pentru masini hibride si electrice are doua cabluri de incarcare: CHAdeMO si CCS2. Echipamentul permite reincarcarea rapida a vehiculelor. In functie de starea de incarcare a bateriilor, acestea pot fi incarcate complet sau partial intr-un timp scurt permitand calatoriile pe distante mari a oricarui tip de masina electrica sau hibrida. 
În stoc

Statii electrice de incarcare foarte rapida fast charge 101-150KW pentru masini hibride si electrice pentru parcari acoperite, centre comerciale sau hoteluri.

Fără îndoială, unul dintre principalii factori de descurajare pentru consumatori atunci când iau în calcul cumpărarea unui vehicul electric este cantitatea de timp pe care îi vor lua încărcarea și disponibilitatea punctelor de încărcare. Acesta este un subiect pe care l-am analizat în blogul nostru anterior despre trecerea de la pompele de benzină la stațiile de încărcare și acestea sunt provocări pe care producătorii de automobile au făcut pași spre abordare. În acest blog, ne uităm la unele dintre cele mai recente evoluții din lumea tehnologiei de încărcare ultrarapidă și la modul în care este pregătită să revoluționeze piața mașinilor electrice.

Tehnologie de încărcare ultrarapidă
De când au fost introduse pentru prima dată vehiculele electrice, producătorii de automobile au încercat să găsească modalități de a reduce decalajul dintre cele opt ore pe care le pot încărca și cele 10 minute necesare pentru a umple un rezervor de benzină.

În 2016, Siemens, Porsche și BMW s-au reunit pentru a forma un grup de cercetare numit FastCharge, cu scopul principal de a face mai rapidă încărcarea vehiculelor electrice. În decembrie 2018, grupul a anunțat noul său încărcător ultrarapid de 450kW; un dispozitiv capabil să furnizeze în trei minute o încărcare suficientă pentru a conduce un vehicul de testare Porsche Taycan cu 62 de mile în plus. Același încărcător s-a arătat, de asemenea, că poate încărca un BMW de 13 până la 80% din durata de viață a bateriei în doar 15 minute

De la lansarea acestei tehnologii de către FastCharge, elanul pentru introducerea încărcării ultrarapide pe piață a continuat să se dezvolte. Ionity, rețeaua europeană de încărcare ultra-mare viteză, formată dintr-un grup de producători auto care includ Ford și Volkswagen, a anunțat în martie 2019 că intenționează să aibă în funcțiune 400 de locații de încărcare ultrarapide în toată Europa până la sfârșitul anului 2020. stațiile lor de încărcare de 350 kW deschise recent în Kent, sunt acum cea mai puternică stație de încărcare a vehiculelor electrice din Marea Britanie și se spune că oferă timpi de încărcare sub 20 de minute.

Provocările
Problema este că multe dintre vehiculele electrice aflate în prezent pe șosea nu au capacitatea de a se încărca mai rapid. Acest lucru se datorează faptului că sunt echipate cu un sistem de gestionare a bateriei, care controlează cât de repede se încarcă bateria pentru a preveni supraîncălzirea acesteia. De fapt, nu există vehicule electrice pe piață care să poată utiliza puterea stației de încărcare ultrarapidă de 350kW a Ionity - în acest moment.

Aici intră din nou FastCharge. Vehiculul lor Porsche testat a reușit să utilizeze puterea încărcătorului său de 450kW datorită instalării unui sistem de răcire care și-a menținut bateria stabilă, iar acest model va fi lansat la începutul anului viitor ca prima mașină care va fi capabil să utilizeze pe deplin stațiile de încărcare ultra-rapide. Fără îndoială, alte modele ale altor producători urmează să fie urmate și se pare că infrastructura este pregătită acum pentru a găzdui vehiculele respective.

Ce înseamnă acest lucru pentru asigurători?
S-a așteptat întotdeauna că o scădere a timpului de încărcare necesar vehiculelor electrice va duce la o creștere a popularității acestora în rândul consumatorilor. Producătorii de automobile sunt, de asemenea, dornici să vândă mai multe vehicule electrice pentru a evita pierderea obiectivului de emisii de CO2 în 2021, pentru care ar putea fi supuși unei amenzi puternice.

Este clar că, în viitor, asigurătorii auto vor trebui să fie pregătiți să asigure acoperirea mai multor proprietari de mașini electrice și chiar să analizeze furnizarea de asigurări pentru probleme specifice pe care numai mașinile electrice le-ar putea întâmpina. LV = a anunțat recent o politică personalizată pentru șoferii de mașini electrice, care include capac pentru cablurile de încărcare la domiciliu, recuperare pentru clienții care rămân fără sarcină și furnizarea de mașini electrice sau hibride de curtoazie. Se spune că este primul de acest gen, dar cu cercetări care sugerează că 8,6 milioane de șoferi ar putea cumpăra o mașină electrică în următorii cinci ani, ar putea fi un semnal că acum este timpul ca alți asigurători să urmeze exemplul.